torsdag 7 maj 2009

Myys

Baket skolan for ja me Emma å Matilda å handel na gott (gar bra hitche me ti bant).. Så for vi ti parken å va tier å såat än stånd å hadd a myysit! :D
Sedan tå ja kom häjm jelld provläsning, itt lika hyög mysihäjtsgrad.. Ha tillåme liest lieng tycker ja. Ganska nöjd :D Fast ja nu sitär me oregelbundna verb framfö me än.
Har nu mina stickatåfflår som ja fieg värdit på textil idag i tvättmaschinin nu, di haldär påa å tovas så. Fåar si tå hur di var, bruk var fäil tå ja lagar tådde.
Om e je nar som ska soav ut uvi häljen je e no jag, behyövs! Just täfö ska ja lies nalete till nu på engelsk, ga å form täjden stickasåckår å ring åt Nicke så ja fåar ga å ligg naon gang..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade