Vägen till startplatsen är den längsta
söndag 31 maj 2009
SOMMARLOV!
Hadd skolavslutning igår, sedan for ja åp klassfest ti jocke å sedan bjierd e åav ti faggen :)
Idag ha ja mest vuri slut å rackla i niesby
Men nu je e nu faktist såmarloav så imyön fåar ja soav precis hur lieng ja vill! ;D
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Bloggintresserade
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar