söndag 31 maj 2009

SOMMARLOV!

Hadd skolavslutning igår, sedan for ja åp klassfest ti jocke å sedan bjierd e åav ti faggen :)
Idag ha ja mest vuri slut å rackla i niesby
Men nu je e nu faktist såmarloav så imyön fåar ja soav precis hur lieng ja vill! ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade