Vägen till startplatsen är den längsta
torsdag 21 maj 2009
Mm
Allt je nieråat nu.. Vill spol tibak tidin, ti han tidin tå allt va som i in lyckli dryöm
11 månader idag <3
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Bloggintresserade
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar