söndag 10 maj 2009

Morsdag

Häljen ha bäre vuri logn, ha vuri rektit schyönt! Tyvärr årk ja itt berätt na om häljen fö ja je faktist rektit slut ja nu.. Ha arbeta i restauranjin 7 tim nu å stressåt som väjt itt säj kva va e nu!
Snart ska vi far ti farmor å nu årk ja itt ja skriv na mäjr! ;o

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade