onsdag 6 maj 2009

Fäjt vik

Jaa.. Je ganska tom i höve idag. Sitär nier farmor nu, ha ga ijenom he vi har ti engelskprove e kvarv å jiti. Snart ska Nicke kom ett me bäre an ha fylld i täjden militär-papprän.
Ja har ångest infö niesta vik. Måanda var e ti yöv på biologiprov, tisda yöv åp matte, onsda yöv på finsk, torsda 50-års kalas.. Å på frida var e ti skriv finskprove! Men tå baket frida je allt uvi, å på såndain samma häli far ja åp kryssning me Much å kommer tibak ti skolan först ti onsdain. Å på torsda sku e bord va kristihimmelsfärdsdajin så tå har vi liedit.. Å fridain baket har vi massa hålisar :D Haha, bra ti siti å fundier fram uvi fläir vikår.. Men he je bäre he som lagar me på bra humyör just nu så. Å hitche härliga vedre tå å förståss (;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade