Moddeprove som vi hadd idag jieg nu förväntansvärt bra.. Fast he kona ju bero på att ja veta ganska mang svar från furi :) Baket skolan for ja ti gulle, men han sku la nain bjierarm åp bilin så ja jieg nu in å skåda tyra banks show ja tå medan. Ja väjt itt men ja liikar hon ja, hon e så härli i sette å allt hede. Sedan laga vi tortilla å sedan ti niesby. Va å skåda match me Much, (åp gamla fotbollslaje) å så kom ja nu just häjm. Sku behyöv ga å dusch nu å så småningom..
Imr slippär vi nu två sist timan ettsom di ska ha konsär fö skolan, åså har vi håltim först så vi fåar nu sleep lieng tå (; Skyönt! Sku nu behyöv ga å ligg tidit ikvield å, vort itt ti såmen na furi 12 igår så.. Å nu buri e itt va så lieng åatär tärt vi fåar såmarloav. Å i år ska ja värkligen ta vara på a!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar