måndag 4 maj 2009

Regn och modersmålsprov

Sitär undi tetche å frys nu, kaalt å ruskit vedär je e. Sålis ska e va restän åav vikon ;s Å he va nalete nice ti tjyör häjm i räjne baket skolan gått ja säj (; Men ja fieg ju sällskaapa me Emma så ;D
Ha liest åp moddeprov nu än stånd, ja kan a någålunda.. Vissa sakär je så otrolit svår ti minns, men man väjt att e finns nain stans i backhöve, så ja antar ja no klarar a fast ja nu itt tänker lies na mytchy mäjr. Fundiera ti bak än kladdkak istl. Än kladdkak me chokla,- å jordgubbsbetan i. Har ju jordgubban för follt nu i växthusän så :) Å nä, itt väjt ja om e passar me jordgubbsbetan i smietin men man kan ju allti prov na nytt! Åså vill ja Nicke ska kom hit å häls på me, men hon meninjän han förbrukar mest je ju "he buri var toart i tanken", jovisst! Så itt var e funu naa åav he tå heldär.. Fåar funu läjt me ti sienjän tidit ikvield tå så itt ja stärvar åav kva ja har läjdon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade