måndag 6 juli 2009

Sånt e livet

Vääldit lieng sedan ja ha skriva na shenn nu, men tå man äin gang kmr ur "bloggbanon" je e svårt ti ta se in ijen.. Nåja, mytchy som ha hend uvi han tidin ja itt ha skriva, både negativa å positiva händelser, fast täj negativa viegär mäjr än täjden positiva. Tyvärr! Kan va ien åav orsakän ti att ja itt ha årka skriv na.
Nåja, fundiera ti ta ny start, åtminstone i långsam fart. Som ja bruk hyör i Nickeas bilin "skynda långsamt".
Tomatkarnevalin je nu uvi, vort funu än nalete undeli häli.. Vissa stunder kona no va häilt bra medan vissa va häilt rett opp åt helvite. Men karnevalin je nu he förgångna nu, å niesta häli jellär vell antagligen fagäröjän.
Ha nu arbeta idag, 8 å in halv tim.. fast ja tyckt e jieg rett snabbt föhe. Å kvieldin ha ja spendiera me Nicke, Much, Andrie å hede mäjtspyö som ha vari nalete mytchy nyttja på sistone ;D
Men nu ska ja försyök ga å ligg! Gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade