tisdag 21 juli 2009

Shopping

Vort shoppingdag me syöt idag, elå först arbeta ja ti två åså for vi ti Vasa baket :) Hitta nu fyra stycken linnär å in blus.
Imr var e jobb ijen, men ja fråga just kusin om on vela arbet på torsda så ja halder tuman så ja foar va nalete liedit, sku va schyönt he så! Häljen je oklart än, men var vell no antagligen ti ta naa, men kvann väjt ja itt. Antingen blues elå na anna onyödit ;)
Men nu tv än liten stånd tror ja.. Natt!

Jag älskar Niclas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade