fredag 31 juli 2009

Första riktiga lediga dag

Hmpf.. Arbeta sist dajin igår, fast an vort nalete väl lang men stjitesamm fö nu har ja nu liedit resten åav såmarloave, härlit!
Idag väjt ja itt rektit än kva ja ska jier, men åtminstone ska ja nu va me gullenicke bara han slutar arbet :) Fundiera om vi sku ha fari ti Tuuri e kvarv, men he beror ju påa me hede bränsle tå ;/ Annårs var e funu no bara in niesby-kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade