onsdag 22 juli 2009

Sjukling

Nää, itt sjuk! Igår furi ja jieg å ligg så mett ja fiebär å såklaart hadd man ju stiegring.. Å än i myön/dag har ja he! Å ja som hadd så mytchy planär fö idag! Meen no kan ja vell jenomfyör di föhe.. Ja slapp nu helst arbet fast e va nära att ja itt sku fåa.. Å imr sku ja bord få slipp a å fö kusin kona no arbet tå :) Nu je ja hongrååt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade