torsdag 9 juli 2009

Regnig torsdag

Mmmh.. Om man endå sku ha stieda rum, än bra tining i handen, än massa underbara bildär åp systis som man sku ha kona redigier om å än nylaga stjiv så sku hitche mysiga vedre kaansche pass mieg idag! Men tyvärr je ja itt i han situationin nu, å stied sku ja itt årk ettsom ja arbeta 9,15 h idag.. Istl sku ja konn tänk me ti far ut än stånd, fast endå itt fö ja sku behyöv kvil opp framfö tv elå na, känns sålis! Men ja fåar så läjdon ja tå.
Nä fåar si hur e var men lognt ska ja nu tag a! Hejps

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade