torsdag 23 juli 2009

Ensam i Tjärlax

Sitär i Tjärlax fö me sjölv ja nu.. Nicke sku bord va häjm från arbete ett nalete mäjr än in tim, så täfö gått ja ju fördröj tidin åp tv å datårin så lieng. Igår vort e fiskning me Mia Miika å Nicke men itt in enda fisk vela napp, tråk! :(
Imåråst tå ja vackna börja ja fundier på hur mytchy pengar ja ejentligen har intjena, å tå kom ja underfunn mie att ja itt kan ha na rektit mytchy ettsom ja ha täji ut så mytchy lyön i förskått, så hiedanefter kommer ja ti gått föschyök arbet mäjr än kva ja ha jort hittills.. Om e nu var na åav a tå je ju än aron sak ;D
Men nu ska ja fortsätt å spendier tid på tv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade