He je e tag sedan ja skräiv sist nu ijen.. Men he ha vuri så mytchy arbetas på sistone så man ha itt rektit årka/hienda!
Häljen vort nu mysi å lugn, förutom att ja arbeta på sånda som dock va bra ettsom man fåar så jvl bra lyön tå ;D På fridain tjuörd vi nu bäre runt i niesby i hede härliga räjne, sedan mot säjnon for vi (Nicke å jag) ti Tjärlax å åat kräftår å skåda film (i taket lyser stjärnorna).. Hadd lieng fundiera på att ja sku ha vela sitt an å tå hadd ju Alex ladda nier an så ja fieg låan an :) Å på lörda for vi ti Mike åp kräftstjiva, gott!
I måandast arbeta ja tärt naon gang åp baketmiddain. Åp kvieldin for Nicke, jag, Mia, Miika, Emma å Mike å grilla ti vargbärje.. Sedan häjm å skåad in skräckis, som råka va nalete heemsk (; Igår vort e jobb å, sedan vela Jennifer att ja sku join henar i Niesby så for tit åp vespin tå..
Men nu gått ja avslut hitche fö Nicke je just shenn så ska vi far å siiem :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar