Bara hison vikon åatär nu tärt skolan buri! Sku behyöv acceptier att ja ska buri åp vocana bygg å furi om måron.. Men furi he ska ja nu jiet färdit (som ja haldär på mie nu), stied rume, dusch å kansche måal nagglan (som ja nu itt kmr å årk jier). Sedan var e funu no bäre niepon.
Tänkt nu ejentligen far ti tuuri idag men Nicke gåta arbet istl :( Men he kan hiend vi far imr istl!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar