fredag 29 oktober 2010

Fredagskväll/natt!

Den här fredagskvällen gick som vanligt ut på att runna runt i Näsby och Kristinestad med Mikaela, Alex, Victoria & Nicke. Vet inte varför, men nästan alla kvällar är man ut och kör till K-stad.. FAST man vet att det aldrig händer något där! Inte händer det något i Näsby för den delen heller men.
Skulle vell egentligen borda börja gå och sova så man orkar upp imorgon! Tänkte jag skulle joina samma typerna som jag nämnde före och följa med till Vasa. Tänkte inte shoppa något eftersom jag är pank, men man kan ju alltid bara titta. Men om jag är riktigt seg imorgon med att orka upp tror jag nog jag skall sova ut istället. Känns ju ändå lite surt när alla andra skall bränna pengar men inte jag! Måste se hur det blir..
Gonatt alla nattmänniskor! :)

Skulle inte sitta fel med lite nattmat! Avokado fylld med räkfyllning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade