Kan det finnas något mer tråkigt än att ha ledigt och inte ha något att göra? Skulle behöva packa tills imorgon också, men någon motivation till det har jag värkligen inte. Har även ångest över vad jag skall ta med, allt eller inget helt änkelt! Och eftersom jag aldrig flugit förut är det svårt att veta vad man får ta med.. Börjar det inte pipa om man har med metall? T.ex lite metall på ett bälte eller metall på ett halsband? Inte vet jag, kanske inte!
Neej, måste nog hitta på något att göra nu.
Sääkirt!
Snart får även jag ligga på beachen! :)(googlebild)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar