tisdag 19 oktober 2010

Förväntansfull..

Har länge funderat att jag skulle vilja byta bloggplats men aldrig blivit av förrän ikväll. Dock blev det inte något byte nu heller eftersom jag kom underfund med att jag fattade noll av de andra bloggplatserna. Nåja.. måste vell nöja mig med den här ett tag till, är ju ändå inte så aktiv.

Hösten kommer med stormsteg, bokstavligt talar "stormsteg".. Blåser så man tror övervåningen skall blåsa bort och regnar så man får fundera om det blir bulor i taket. Ser egentligen inga positiva delar med att bo på övervåningen, varmt på sommaren och kallt på vintern.. Jeejee!
Jag gillar verkligen inte hösten, antingen vinter eller sommar! Eller möjligen vår, men höst.. Nej! Man blir ju som isolerad. Får hoppas vintern går fort så sommar 2011 snart är här! Väntar ivrigt redan. Sommar 2010 är nog den bästa sommaren hittills enligt mig!!

Har lia-period i skolan nu. Eller rättare sakt IA! Hade svårt att hitta någon bra plats, kanske man var ut lite för sent.. Så det blev att åka med farfar och måla/tapetsera/kackla då. Men det är faktist rätt kul! :) Har ju höstlov nu den här veckan så man får vell nya krafter då att orka lia-perioden ut.
Och imorgon blir det att packa väskan på allvar, för på torsdag sticker jag, min familj och Niclas till Puerto Rico i Gran Canaria i en vecka. Yeah! (; Har aldrig flugit förut, så lite "skakis" är man vell! Skall bli så skönt att komma bort från ovädret och Närpes!

Men ha de gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade