torsdag 21 oktober 2010

Inför Puerto rico

Har i princip allt packat och klart nu, bara platt-tången o. dylikt & smink som skall med ännu. Det börjar närma sig.. Verkligen nervös inför flyget men eftersom jag aldrig flugit förut kan det ju vara riktigt spännande och kul också!
Men nu mat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade