fredag 29 oktober 2010

Efter resan!

Puerto rico var intressant! Skulle gärna ha lämnat kvar där tills sommaren i Närpes kommer tillbaks! Älskar själva ljuset. Klart värmen också kan vara uppfriskande, fast då inte lika uppfriskande som ljuset. Man blir så glad och på så bra humör av solen! Här är det mörkt och grått. Fast idag är det ju faktist lite sol.
Resan var riktigt kul, nästan 30 grader alla dagar! En viss skillnad från Finlands vinter. God mat i alla former, vattenskoter, härliga prylar i shoppingcentren, polen och aqualand. Och förståss PALMERNA, jag älskar dem! De är så vackra :)
Ronny fyllde 20 där, så då åkte vi ut och firade till en bar som vi varit på någon dag före också. Synd att jag blev dålig så fort så jag åkte till hotellet, faktist riktigt länge sedan jag varit så full och så dålig!
Här kommer lite shopping!

Britney Spears' nyaste parfym radiance

Yeeyee, brännvin är så mycket billigare där än i Finland!


Album var jag skall sätta alla mina underbara bilder från Gran canaria i! :) Måste åka till fotoquick någon dag.



Finns helt underbara smycken där.


Har varit hemma idag, skulle egentligen varit på lia men har känt mig sjuk sedan igår på kvällen! Har ont i halsen och lite stegring. Tur att det åtminstone inte kom medan vi var på semester.
Skall egentligen borda torka lite damm, dammsuga och packa upp men måste se om jag orkar.
Ikväll vet jag inte vad jag skall göra.. Men Ia skall vell åtminstone joina mig! :)
Ha en trevlig helg!

2 kommentarer:

  1. Fundra ti köp radiance jag å, je bra? :)

    SvaraRadera
  2. Jodå! :) He je in ganska mild doft, så man dåftar it fö starkt å it fö svagt! Hadd svoart ti hitt a i PR men tå ja äin gang hitta a så va e på specialpris! (;

    SvaraRadera

Bloggintresserade