onsdag 10 februari 2010

Televisionen

Här sitter man då för sig själv och doppar gurka,-och morotsstavar i peppar-creme bonjour, sjuk en gång..
Har kollat på tv hela dagen och kvällen, ganska enformigt. Fast egentligen kan inte tv:n bli tråkig så länge det kommer något bra på den :) Snart kommer vell Nicke hit en stund och antagligen KOLLAR TV med mig :D
Tror nog jag åker till skolan imorgon, annars blir jag galen av instängdhet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade