fredag 26 februari 2010

Sportlov

Slutade ungefär halv 11 idag, så det blev en jättekort dag med bara städning! När jag kom hem åt jag tortilla och efteråt satt jag och spenderade tid vid datorn.. Letade nya och fartfyllda låtar, hittade en hel del så jag kunde fixa till en cd-skiva.
Nu är det även sportlooov! Så skönt.. Var meningen vi skulle åka till Stockholm tisdag-torsdag, vi hade till och med bokat, men idag sade Jojjo att Dennis inte hade råd så det blir att avboka! Jävla skiiit!
Men nu kom N! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade