söndag 14 februari 2010

Skinande sol och stegring

God morgon eller egentligen god dag! :)
Värkligen underbart väder idag, skulle vara till nytta om jag inte bara skulle ligga i rummet och lata mig.. Vill ut och göra något men ändå inte!
Var meningen jag skulle arbeta i restaurangen idag, vilket skulle ha varit bra eftersom det är dubbellön på söndagar och plånboken börjar bli tom, men när har jag inte stegring? Så blev en latdag i sängen då istl. Har även svårt att bestämma mig ifall jag vill ha sällskap eller inte. Nicke är uteslutet, för han är och kör snöskoter..
Tog snabbt några bilder på N igår!




Ha en trevlig vändag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade