torsdag 11 februari 2010

Elstöt

Blev nog att vara hemma idag också, var så skönt att sova i morse plus att hostan var bedrövlig.. Har kollat raise your voice och tv nästan hela dagen, har även flyttat ut lite kläder till garderoben. N kom och höll mig sällskap ikväll, kom på den fina iden att vi skulle byta den gamla lampan i garderoben mot en ny som jag köpte för några dar sen. Elkontakterna passade inte riktigt så vi måste vell ha en riktig el-gubbe att komma och fixa det så inte Nicke får någon mer stöt, eftersom han fick 250V i sig ikväll (a) Men ingen skada skedd! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade