Är Såå mätt! Har ätit höns och bakad potatis med skagenröra.. Skall snart åka ut med Nicke en stund, skall bara ha mamma att kolla kontot först. Igår när jag skulle handla en delikatesshamburgare som Emma och jag skulle dela på gick det inte att använda kortet och jag kan omöjligt ha slösat ungefär 80 euro på 3-4 dar. Men om det nu skulle vara så att pengarna är slut, har jag arbetat idag så jag har ju åtminstone pengar i nöd! :)
Känns som om jag skulle kunna gå och sova nu.. Men måste vell nog spara sömnen tills senare ikväll!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar