Sitter hemma ännu en dag.. Ikväll tror jag nog jag åker ut en stund, blir så isolerat att sitta här för sig själv. Tänkte faktist åka till skolan idag men jag vaknade ungefär kl. 5 och kände mig jättesjuk, och stegringen hade ökat! Så jag stannade hemma. Nu sitter jag med laptopen i famnen och tittar på något kinesprogram efter en varm dusch och en kopp te :) Brist på andra tv-program, fast mamma tyckte det var rätt intressant. Det handlar om utländska kvinnor som blir sålda till män i Kina.. Ganska så sjukt egentligen.
Brist på fantasi råder också :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar