Har varit lite seg på att blogga den senaste tiden, men har värkligen inte kännt för eller haft tid. Den här veckan har bara flugit förbi, den har gått så jvl fort! Men det är ju bara positivt.. Så känns det som helgerna kommer oftare än vad dom egentligen gör. Har även haft ganska kul i bygg-hallen den här veckan eftersom vi har fått plattsätta :) Det är nog det roligaste vi gjort hittills.
Usch, har jättetorra händer.. När man känner på dem känns det som att föra handen mot ett sandpapper.. Öuu, skall snart gå och smörja in dem med min superfuktighetskräm (;
Ikväll blir det en nykter kväll med Nicke, ANTAGLIGEN i hans nya "gåbba-740", eller ja får vell se om det blev något inköp när han hämtar mig, kanske får jag också sällskap av Söt-Jennifer! :)
Men nu skall jag dra ett lager till med mitt rosa nagellack!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar