måndag 4 januari 2010

Ensam

Sitter för mig själv i sängen och kollar tv.. Känner mig ensam när inte N är här. Hans bil har något fel, så den behöver vara i värme över natten och här finns inget garage, så därför måste han sova där hemma. Skulle ju nog ha kunnat sova hos honom också, men då vet jag att det inte blir något gjort i morgon! ;s
Just nu finns inget intressant på tv.. Så därför sitter jag här istället. Skulle vell behöva gå och lägga mig lite tidigare i natt, så jag inte sover bort morgondagen, men det är svårt!
Såg just att Stieg Larssons nyaste film kommer på bio i morgon.. Så jag ringde N och sade att det blir en Vasa-resa i morgon! :) Får se då.. Skulle behöva se efter om någon söt person vill joina oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade