Mamma gör mat nu och jag sitter vid köksbordet och väntar.. Har städat mitt rum och toaletten idag. Gick ganska fort fast jag städade noggrant.
Vet inte hur kvällens program blir ännu, får hoppas någon vill komma med på bio, annars åker vi med mia, miika, basse och alex på lördag!
Nu blir det just mat!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar