Vaknade imorse av en grym huvudvärk.. Jag tror det var migrän eftersom inte ens värktabletten som jag tog och den våta handduken dämpade. Kräktes även så då kunde de ju inte vara vanlig huvudvärk. Därför har jag varit hemma idag och kollat twilight, har lånat den av min kusin. Hon sade att den var skitbra och alla säger ju att den är värt att se. Till min förvåning var den faktist rätt bra!
Nu har jag antagligen tråkigast på hela jorden. Vill ha lite sällskap..
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar