Väntar på mat, tror det blir ny-potatis & fiskpinnar! Namnam..
Har varit till tandläkaren idag och rotfyllt min döda tand, så där hemskt har det aldrig varit förut som det var idag. Det kändest som om tandläkaren drog ut min tand! Har aldrig varit rädd för tandläkaren, men hädanefter kommer jag att gruva mig före jag åker dit.
Slutade kl.1 idag eftersom jag skall tenta bort finskan i yrkesskolan, fast då måste jag ha en läsförståelse, hörförståelse och ett prov + att jag typ måste skriva om mig själv. Fast finskan i YA borde ju vara rätt lätt om man jämför med gymnasie-finska..
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar