Åt just tre st. tortillas, vilket betyder att jag är supermätt! Funderar på att ta en powernap.. eller bänka mig framför tv:n.
Ikväll har jag fotbollsträning på schemat, där ute till på köpet eftersom bollhallen har tagits ner, i fiina vädret!! Skulle inte alls förvåna mig ifall det börjar snöa..
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar