Krapuladag! Fast det börjar nog reda upp sig.. Har varit snål på glass hela dagen, men Nicke tog mina sista pengar när vi var och åt pizza idag, eftersom hans kort inte fungerade så det blev ingen glass.
Tittar på wallander nu, fast jag är inte så insatt eftersom det inte är så intressant när man sett det här avsnittet flera ggr förut.
Egentligen skulle jag vilja sova länge inatt, men noope, har sovit allt för mycket idag så det kan bli lite svårt!
Och jag är fortfarande väldigt snål på glass!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar