tisdag 22 februari 2011

Prov-veckan!!

Har varit lite segt på bloggfronten nu den senaste tiden, men bara för Emilias skull skall jag väll ge lite tecken på liv! :)
Inledde den ångestfyllda prov-veckan då i måndast, vilket är en av orsakerna till att jag inte hunnit skriva något. I måndast hade vi engelskaprov, likaså idag.. Och den här dagen har mest gått åt till att öva på finskaprovet som vi har imorgon och vara sjuk! Yee, det är bra man har ett liv! Nåja, torsdag har vi åtminstone ledigt eftersom vi redan skrivit modersmålsprovet som skulle varit då. Och sen på fredag blir det finskaprov igen!!
Men nog om skolarbeten..

Helgen blev dock ganska lyckad. I fredast ordnades vanha-fest i övermark lokalen - roligare än vad jag hade väntat mig.. Och mycket mera folk i år än ifjol!
I lördast, då blev det inte så mycket gjort på dagen (tror jag?), men på kvällen for jag, Nicke, Emilia å Kristian på pizza och sen tittade vi "the silent house" (skitfilm) & "love and other drugs" i lägenheten.
Söndagen gick mest ut på att inleda prov-veckan med pluggande!

Nåja, skall väll försöka vara lite social nu. Blev ju ändå bara råddigt det här! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade