onsdag 23 februari 2011

Dream on

Slutade lite före 11 i morse eftersom vi skrev finskaprov.. Därför har jag passat på och göra hälsokunskapskursen klar, vilken skall vara inlämnad senast på söndag. Men då får jag ju inte mitt huvud att arbeta på en sådan hög nivå att jag fattar hur & var jag skall lämna in den!! Varför skall allt göras mer invecklat än vad det skulle behövas?! Får väll lov att vänta tills någon snäll person vill hjälpa mig.

Och nu tänker jag "nöjt lete" som alla andra! Börjar bli ganska enformig den här vintern! Vad kan man egentligen göra på vintern då man tänker efter?! Tänk vilka möjligheter till ALLT man har på sommaren.. Varmt väder, köra vespa (haha, får leva livet en sommar till), alla fest, pengar(!!) från när man arbetar.. Nya och TUNNA kläder! Vilket jag som bäst sitter och unnar mig lite tid på att checka in.
Men vet ni vad! Snart är den här! ;D Haha, bara 2-3 månader kvar. Två till vespsäsongen! :D

Måste väll nog försöka ta mig ur det här rummet nu, bara för en stund. Börjar känna mig ganska instängd. Sen blir det troligen att besöka fotoquick för att handla upp presentkortet som jag fick till julklapp.. Skall bland annat se om det finns någon förmånlig "sladd från tv:n till datorn".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade