fredag 25 februari 2011

En vecka ledigt

Äntligen!! Som ja har väntat på att gymnasieperioden skall vara över! Och sportlov.. Fast det blir väll det eviga "kva ska man jier?" då istället! Men ja är glad ändå, för nu får man sova länge i en vecka! Jippiiii..

Och fy vilket skitväder det är ute idag.. Jag ordagrant hatar när det blåser! På nätterna är det ju bara läskit och på dagen förstör den frissan! Haha..
Och ja, btw så har jag en klipp/färgtid tills måndag! Gud va skönt, så kan ja börja ha ner-släppt hår igen! Det har varit rätt jobbit..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade