Skolan imåron!! Tillik tjänns e no nalete spännand men no sku ja järna ha såmarloav myytchy liengär.. Nåja, he var nu helst nain rutin tå skolan buri, he ja gruvar me fyö mest je tå vi ska gått buri så jäkla tidit åm myönan tisda-frida ;/ Såmarloave ha vell no vuri häilt ok, fast ja nu tkr ja ha haft allt fö lite liedit åså tjänns e som ja itt ha jort naa förutom ti hink åm häljan. He va ju först nu hison sist vikon man börja jier na, fast he kona ju bero på att Nicke vort liedi först nu he.. Ha nu bl.a hienda vuri ti Tuuri me Danne å Catarina å ti Vasa me mamm hison vikon.
Men nu ska ja buri avslut hitche, gonatt!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar