tisdag 31 mars 2009

Feber & förkylning

Har vart sjuk nu ända sen i lördas. Ja har haft feber, ont i halsen, en grym hosta och så har jag vart väldigt snorig. I går hade jag faktist inte alls någon feber, men såklart har man ju fått tillbaks febern nu i dag! Gaah! Men egentligen e de bara skönt, man slipper ju skolan och man får ju sova länge på morgonen. Det kan hända jag lämnar hemma imorgon också, för då har vi en riktig skitdag i skolan. Men det är ju faktist första april då så på ett sätt skulle det ju vara roligt att vara i skolan!
En viss Sofie har nu tappat bort sin moppebok och skulle behöva den nu, men nej, den är ju spårlöst försvunnen. Får vell ödsla tid framför tv:n då istället och smaska i mig några vindruvor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade